چشم گرگ

بیدار شو٬ پیش از آنکه مجبور شوم با دندان هایم بیدارت کنم...

چشم گرگ

بیدار شو٬ پیش از آنکه مجبور شوم با دندان هایم بیدارت کنم...

تصویر

تا حالا بهش فکر کردی؟ 

می دونی؟ 

ظالمانه است اگه فکر کنم تا حالا حتی یه بار هم حدس نزدی وقتی نیستی٬چی کار می کنم. 

حتما به ذهنت رسیده که روی تخت ولو می شم٬کتاب می خونم٬ولی اصلا حواسم نیس چی نوشته.دوباره برمی گردم صفحه ی قبل. 

با انار هایی که بهم دادی بازی می کنم.می گیرمشون توی دستم و سعی می کنم دستات رو تصور کنم. 

ورق ها رو برای هزارمین بار توی ۴ تا دسته می چینم.هر دسته برای یه حرف از اسمت.تا عدد ها بجات حرف بزنن٬وقتی خودت اینقدر ساکتی. 

نظرات 1 + ارسال نظر
matti چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ق.ظ

monsefane nist .
ki gofte zendegi monsefANE AST .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد