چشم گرگ

بیدار شو٬ پیش از آنکه مجبور شوم با دندان هایم بیدارت کنم...

چشم گرگ

بیدار شو٬ پیش از آنکه مجبور شوم با دندان هایم بیدارت کنم...

دادالی دوو

چند بار است با خودم تصمیم می گیرم وقتی حال ندارم نیایم اینجا .ولی خب من کلی تصمیم می گیرم هرروز. 

الان هم منتظرم کار لباس شویی تمام بشود تا من بتوانم ملحفه ی هم اتاقی را که در اوج بیماری ام روی تختش می خوابیدم را بندازم توی لباس شویی.(تقریبا در همه ی موارد لباس شویی از خود لباس کثیف تر است) 

ملحفه پر از ویروس و مقادیر اندکی مف و عرق بدن تبدار است و من اصلا دلم نمی خواهد دوستم بعد از یک هفته که از خانه برگشت در یک چنین حالتی با تختش روبرو شود. 

الان می روم ببینم که لباس شویی خاموش شده یا نه. 

چد لحظه صبر کنید. 

خب همین دیگر .بیشتر اینجا بشینم به چرت و پرت گفتن می افتم.البته همین الان هم همچین چیز جالب و جذابی نگفتم.شاید هم گفتم و دارم فروتنی می کنم.به هر حال اگر فکر می کنید دارم فروتنی می کنم اشتباه می کنید چون من اصلا هم فروتن و شکسته نفس (عجب کلمه ای شد )نیستم و دقیقا می دانم که چه هستم و آن چیز فروتن یا شکسته نفس نیست. 

اه ! 

راستی لباس شویی کارش تمام شده بود .

نظرات 4 + ارسال نظر
mattie جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ق.ظ http://www.mattiegirl1991.blogfa.com

boooo ... um no how about this one .. boooooooooooo
um u know i dont have a feel today .

حسین سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ب.ظ http://shobeir86.blogfa.com

یه لباس شویی خوب یه لباس شویی کثیفه
این یعنی زخم لباس ها رو تن رنجور ماشین
در هر حال همیشه شعبون یه بارم ذیحجه
خوبی؟
خوشی؟
همه چیز (همه چیزا!) خوبه؟
سلام . . .

حسین سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ب.ظ http://shobeir86.blogfa.com

یه لباس شویی خوب یه لباس شویی کثیفه
این یعنی زخم لباس ها رو تن رنجور ماشین
در هر حال همیشه شعبون یه بارم ذیحجه
خوبی؟
خوشی؟
همه چیز (همه چیزا!) خوبه؟
سلام . . .

منا چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:37 ب.ظ

اینقده دوس دارم رو لباس شویی زوم کنم. اصلا کلا دوس دارم رو حرکتِ یکنواختِ چیزا زوم کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد