چشم گرگ

بیدار شو٬ پیش از آنکه مجبور شوم با دندان هایم بیدارت کنم...

چشم گرگ

بیدار شو٬ پیش از آنکه مجبور شوم با دندان هایم بیدارت کنم...

اولین چیزها!

یه نفس عمیق میکشم...دلم آشوبه.

اراده ی قوی ای می خواست...کارشو تموم کردم!بستمش و الان فقط منم و تو...که چشمات توی تاریکی برق میزنن و همه رو ٬ همه رو٬هر جا که باشن میبینی چشم گرگ!

دلم براش سوخت اما خیلی وقت بود که مرده بود.۲۲ بهمن سال پیش بود که مرد.شاید تمام این مدت هم داشت جون می کند از اینکه نمی تونه اونجور که دلش می خواد رفتار کنه و حرف بزنه.حرف بزنه.حرف بزنه...ما هم همینطوریم.نیستیم؟ما هم عین وبلاگامونیم!داریم جون می کنیم.تا اینکه یا به خودمون بیایم یا تیکه تیکه از روح و جسممون رو سانسور کنیم و آخر سر هم دچار یه مرگ حقیرانه بشیم.



نمی دونم چقدر می تونم برای چشم گرگ انرژی بذارم.اولویت من اینه که تا یه مدت بجز دوستای نزدیکم و کسایی که بهشون اعتماد دارم کسی از این وبلاگ خبردار نشه.شاید خاطره ی بد قبلی لازم بود که من یاد بگیرم یه کم حرفه ای تر رفتار کنم و همه جا جار نزنم کی ام!

سعی میکنم به موقع آپ کنم اما اگه طول کشید منو ببخشید چون نمی خوام از سایت دانشگاه یا خوبگاه آپ کنم و باقیمانده ی ترم هم درس ها خیلی فشرده است و لازم نیس که بگم من هم  آدم تنبلی ام!!

امیدوارم از ماجراهای نینا و گرگش خوشتان بیاید...

نظرات 4 + ارسال نظر
علی دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:55 ب.ظ http://paknevis.blogsky.com

چه اسم خطرناکی داره اینجا! باشه بابا من بیدارم.
با این جمله ی" همه جا جار نزنم کی ام" احساس نزدیکی کردم.

متی دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:28 ب.ظ http://mattigirl19@blogfa.com

هیچم دچار یک مرگ حیرانه نشیم .

jiiiiigh چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:31 ب.ظ http://vibre.blogsky.com/

زود به زود بنویس .. یعنی میشه؟؟

jiiiiiiigh دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ق.ظ http://vibre.blogsky.com/

اینقدر گفتم یک شنبه نیاد که امروز اینقدر حالم بد بود که نتونستم برم یونی ..هه ..

اصفهان جای قشنگیه .. بزرگ و با کلاس .. آدماشم خوبن .. یعنی ما چن تا دوست اصفهانی دارم که خوب بودن .. کرمانشاه نرفتم ولی اون دوستم هس نازی .. اون کرمانشاهیه .. خیلی دختر خوبیه .. با ادب و با نزاکت .. چه می دونم ..

مرسی به خاطر راهنمایی هات .. باید عملی شون کنم .. باز خدا رو شکر که کرم پودر هس .. چنان خودمو گریم می کنم که کسی نمی تونه بفهمه اون زیر چیه .. کرم های ضد لک رو هم که می زنم صورتم تقریبا صاف میشه ..

خوش بگذره دانشگاه .. می دونم که دلت برای اونجا و آدماش هم تنگیده ( لبخند معنی دار) ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد