چشم گرگ

بیدار شو٬ پیش از آنکه مجبور شوم با دندان هایم بیدارت کنم...

چشم گرگ

بیدار شو٬ پیش از آنکه مجبور شوم با دندان هایم بیدارت کنم...

خود من...خود خودم...

اول:دوستان عزیز ببخشید اگه نظراتتون رو تایید نمی کنم.مطمئن باشید همه شون رو می خونم...ممنون که به یادم هستین... 

 

منم اینجام...خوبم...آره...می شه گفت خوبم.فعلا آروم ام و دارم سعی می کنم خودمو اروم کنم.اون هم کمک می کنه.دوست خوب کله خر خودم!مثل خودم! 

 

 

همچنان٬و دوباره ٬هزااااااااااااارررررررررررر تا دوستتان دارم.امیدوارم بتونم اینجا رو به یه فضای بهتر تبدیل کنم.هنوز دلم پیش اون قبلی اس...

نظرات 1 + ارسال نظر
متی چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:57 ب.ظ http://mattigirl19@blogfa.com

زود باش دیگه لعنتی یه پست جدید بنویس دلمان برات تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد